Här ligger en gravad lax

Här ligger jag och myser med Barbara. Hon utstrålar sån värme och lyser verkligen upp tillvaron. Trycker man på rätt knappar får man ett bra gensvar. Jag är nummer ett för henne, men plötsligt kan hon tycka att jag är en nolla. Hon har en binär personlighet. En annan grej, viker man ihop henne så slocknar hon.

Skärmt åtsido, jag uppdaterade min dejtingsida. Oj, det var verkligen behövligt. Jag tog bort en del jag skrivit som inte lät bra och slipade ner lite udda saker, så nu är det en ganska enkel, kortfattad presentation. 47 tjejer hade varit inne och tittat på den. Det är ju bra, eller...? Det finns lite olika sätt och se på det. För vad har det lett till?

Köpte ett fräscht badkar i Svärtinge. Nu kan man gå och bada, snart.

Tänkte köpa ett piano framöver och lära mig klinka lite. Hittade en fantastisk serie lektioner på Youtube. http://www.youtube.com/watch?v=RuPxQTBwndw

Imorgon bokrea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0