Grass, peace & piracy

Efter en lång dags arbete, till klockan 20.00, dvs vanliga jobbet plus barnpassning, ätande, diskande och tvättande, åkte jag iväg till John Silver, piraten i grannskapet, och tittade på HD-film. En sjukt rolig film, där de konstiga svamparna var utbytta mot gräs, "peace, love & understanding" och en hel del skjutande och biljakter. Pineapple Express (2008)  Fick faktiskt en riktig skrattattack. Jag märker att jag fortsätter att le, för mig själv.

Här ligger jag med bärbara Barbara i Santa Barbara... Det låter väl härligt. Jag fick känslan av att filmen utspelade sig på amerikanska västkusten. Ett givet mål, någon gång i en nära framtid. Får man hoppas. Just nu ligger jag mest pyrt till, känns det som. Filmen, puckopeo, tänk på filmen. Och jag ler för mig själv igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0